Kategória: HENNES & MAURITZ

HMB-HENNES & MAURITZ. A H&M Hennes & Mauritz AB egy svéd multinacionális divat- és kiskereskedelmi vállalat, amely gyors divat modellben értékesít ruházati cikkeket, kiegészítőket és lakberendezési termékeket.

2025 harmadik negyedévében a H&M árbevétele 2%-kal nőtt, míg az üzemi eredmény 40%-kal emelkedett az előző év azonos időszakához képest, 4,91 milliárd svéd korona volt, a legjobb árrésnek és költséghatékonyságnak. A cég folytatja üzleteinek optimalizálását, több száz kisebb jövedelmű áruház bezárásával és új, nyereségesebb helyszínek nyitásával, jobban erősíti az online értékesítési csatornákat.

Az idei évben a vállalat tovább bővül, különösen olyan nagyobb piacokon, mint Brazília, valamint a digitális platformok fejlesztését helyezi előtérbe a vevői élmény javítása érdekében. A Daniel Ervér vezetésével a H&M célja a fenntartható nyereséges növekedés megvalósítása, a vezérigazgató továbbra is kiemelten kezeli a környezeti és társadalmi fenntarthatóságot.