Svéd Divatipari HM Biztató Vételben, heti szinten. A HMB-Hennes & Mauritz AB, HM-H&M egy svéd multinacionális ruházati kiskereskedelmi...
Kategória: HENNES & MAURITZ
HMB-HENNES & MAURITZ. A H&M Hennes & Mauritz AB egy svéd multinacionális divat- és kiskereskedelmi vállalat, amely gyors divat modellben értékesít ruházati cikkeket, kiegészítőket és lakberendezési termékeket.
2025 harmadik negyedévében a H&M árbevétele 2%-kal nőtt, míg az üzemi eredmény 40%-kal emelkedett az előző év azonos időszakához képest, 4,91 milliárd svéd korona volt, a legjobb árrésnek és költséghatékonyságnak. A cég folytatja üzleteinek optimalizálását, több száz kisebb jövedelmű áruház bezárásával és új, nyereségesebb helyszínek nyitásával, jobban erősíti az online értékesítési csatornákat.
Az idei évben a vállalat tovább bővül, különösen olyan nagyobb piacokon, mint Brazília, valamint a digitális platformok fejlesztését helyezi előtérbe a vevői élmény javítása érdekében. A Daniel Ervér vezetésével a H&M célja a fenntartható nyereséges növekedés megvalósítása, a vezérigazgató továbbra is kiemelten kezeli a környezeti és társadalmi fenntarthatóságot.